تاحالاشده...


انتخاب

من وتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 

تا حالا شده عاشق بشی ولی دلت نخواد بدونه؟؟؟؟

تا حالا شده تمام شب گریه کنی بدون اینکه بدونی چرا

دلت بخواد تا صبح بیدار بمونی ولی بدونی به جایی نمی رسی

تا حالا شده رفتنشو تماشا کنی ولی نخوای بره

بعد آروم تو دلت بگی دوست دارم اما نخوای بدونه

تا حالا شده.... 
عكس هاي عاشقانه از لحظات تنهایی مرداد 92



نظرات شما عزیزان:

parya
ساعت13:26---26 مرداد 1392
همیشه در سختی ها به خودم می گفتم
” این نیز بگذرد ..”

هنوز هم می گویم ..

اما حال می دانم آنچه می گذرد عمرِ من است ، نه سختی ها



النا
ساعت21:54---24 مرداد 1392
سلام عزیزززززززززززم مر30 از این همه کامنتای خوشکلی که واسم فرستادی از وبلاگت خوشم اومد همیشه بت سر میزنم

elena 718
ساعت18:31---24 مرداد 1392
سلام اره ولی فک کنم یکی دوبار فقط به وبلاگ من هم سر بزن

parya
ساعت13:45---24 مرداد 1392
من کلا از اولش همینجوری بودم.ممنوم که به وبلاگم سرزدی من لینکت کردم.

mohamad
ساعت0:41---16 مرداد 1392
رفاقت را جاى عشق در دلم سپردم تا با یاد دوست از درد هیچ عشقى نسوزم.

niloo29
ساعت15:06---15 مرداد 1392
اوووووو تا دلت بخواد من اینجوری شدم

عسل
ساعت20:32---30 تير 1392
اره دیگه بیکاری دیگه هر وقت اپ شدی خبرم کن بیام نظر بارونت کنما

shayan.7
ساعت3:45---27 تير 1392
تا حالا شده بخاطر غرورت سکوت کنیی


خیلی پستت باحال


AMIR
ساعت9:05---25 تير 1392
همیشه نمی توان زد به بی خیالی و گفت :

تنها آمَده اَم ؛ تنها می روم ....

یک وقت هایی ،شاید حتی برای ساعتی یا دقیقه ای ....

کَم می آوری ..........

دل وامانده اَم یک نَفَر را می خواهد......



AMIR
ساعت21:21---24 تير 1392
فانتزیم اینه که

وقــتی اومــدم پــیشت

دستمــوبزارم روچــشات ودرگـــوشت بگـــم:

اگـــه گــفتی مــن کیــم؟؟

تـــوام باخنــده بگی همونی که دلتــنگش بودم....

مــنم تــوگوشــت زمـــزمه میکنم:"عـــــــــاشقتم"دیـ وونه!



AMIR
ساعت14:10---23 تير 1392
او راحت از من گذشت...
اگر خدا هم راحت از او بگذرد ..!
قیامــت را مـــــــن به پا میکنم.!!



roham
ساعت14:08---23 تير 1392
سلام شما لینک شدین. من جواب سوالتونو تو وبم دادم! اگه بازم سوالی بود من در خدمتم

AMIR
ساعت19:39---21 تير 1392
دارم امتحانشون میکنم ببینم کدوما قشنگن.

AMIR
ساعت17:04---21 تير 1392
روزی میــرسَد
بـــی هیــــچ خَبـــَـــری
بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم
دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب
رآه خــــوآهم افتـــــآد
مَـــن کـــه غَریبـــــم
چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم
همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…




AMIR
ساعت19:08---20 تير 1392
کسی که تو رو داره غم نداره ، غم بشینه رو دل کسی که تو رو دوست نداره




AMIR
ساعت20:47---19 تير 1392

می خواهم برایت بنویسم. اما مانده ام که از چه چیز و از چه کسی بنویسم؟





آدم برفی
ساعت16:52---18 تير 1392
به همان سادگی
که کلاغ سالخورده
بانخستین سوت قطار
سقف واگن متروک را
ترک می گوید:
دل،
دیگر
درجای خودنیست
به همین سادگی.

سلام ...


مریم
ساعت1:04---18 تير 1392
هــمانند کــودکی هــق هــق مــیکنم
که مــادر او را تــهدیدکــرده اگــر بار دیــگر اشــک بــریزد
او را مــیکشد…


مریم
ساعت1:04---18 تير 1392
کجایی ؟ یک کلمه نیست، خیلی معنی دارد گاهی ...

کجایی یعنی چرا سراغم نمی یایی ؟

چی کار میکنی ؟

چرا نیستی ؟

دلم تنگ شده...


مریم
ساعت1:04---18 تير 1392
مُتَنَفِرَمْ اَزْ اِنْسآטּْ هآیےْ کِهـ دیوآرِ بُلَنْدَتْ رآ مےْ بینَنْدْ ،

ولےْ بهـ دُنْبآلِ هَمآטּْ آجُرِ لَق دیوآرَتْ هَسْتَنْدْ کِهـ . . .

تُو رآ فُروْ بریزَنْدْ . . .

تآ تُو رآ اِنْکآرْ کُنَنَدْ . . .

وَ اَزْ رُویَتْ رَدْ شَوَنْدْ . . .


مریم
ساعت1:03---18 تير 1392
مـــن امــا ... اینجــا ...

حوالـــــــــــــــــــــی ِ فصــل تنهــــایی ام

زیــر ِ آسمـــانی ِ از ابـــــــرهای ِ بــاران زا

در هــوای ِ رابطـــه ای ســـــــرد, یــخ زده ام

خستــه ام ...

خستـه از ایـن تکـــــرار ها

عـــــادت به نبـــــودن ها

خستــه از ایـن دلتنگـــی ها

بُگـذار بخــــــوابم

بُگـذار آرام گیــــــــــــــرم

پَـر ِ پـــــــروانه ی ِ خیالـــــت را بگیــر از افکـــــــارم

بــال ِ کبـــوتر ِ رویــــاهـایت را بچیــن

از خـــــــــــــواب هـایم

سبـد ِ خاطـــره هایت را خالـــی کـن از تمــــام خاطــره ها

دور شـــو از مــن و دل


مریم
ساعت12:26---16 تير 1392
درد می کشم ، درد

هم تلخ است هم ارزان

هم گیراییش بالاست

هم اینکه تابلو نمی شوم و رفیقی که مرا به درد معتاد کرد ناباب نبود ،

اتفاقا باب باب بود فقط نگفته بود که ماندنی نیست ، همین !


مریم
ساعت12:26---16 تير 1392
مـــــن یه روزی دختری بودم که ..

از ته دل میخندیدم..!!

آروم ترین اعصاب دنیا رو داشتم ..!!

اکنون ..

بی آنکه شاید باشم نفس میکشم ..

بی آنکه شاید باشم ..

زیر باران راه میروم ..

بی آنکه شاید باشم زندگی میکنم ..

دیگران از کنارم عبور میکنند ..

سرد و سنگین ..

بی آنکه نامم را به خاطر بیاورند ..

جوری عبور میکنند انگار که من نیستم ..

حرفی نیست ..

فـــــقط :

خــــــــــــــــــــــســــ ـــــــــــــــــــــــتــــــ ـــــــــــــه امـــــــــــــ ...


سارا
ساعت22:52---15 تير 1392
نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد

ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم

به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم . . .



سارا
ساعت22:49---15 تير 1392

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم:

من تنها نیستم , تنها منتظرم




سارا
ساعت22:48---15 تير 1392

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد

که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!



سارا
ساعت22:47---15 تير 1392

میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی

پس لااقل باران را بهانه کن ، دارد باران می آید . . .



سارا
ساعت22:04---15 تير 1392
تـــا آســــمان خــیــــال ِ تـــو چقــــدر راه اســــت؟

دو بـــال بـــرایــــم کافــیـــســــت؟

مـــی خواهـــــم به هــــوای تــــو در هــــوای تـــــو اوج بگیــــرم!

منــتــــظــــرم مـــی مــــانـــــــی ؟
.


سارا
ساعت21:55---15 تير 1392
.
دلـَ م را به شیشه ے عطرهآیم خوش کرده اَم
همآن هآیے که هر کدامشان ،
یک / خاطــِره / را برایم تداعے مے کنند ؛
یک با هم بودن را …
.


سارا
ساعت21:54---15 تير 1392
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﻓﯿﻘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺧﻨﺠﺮ ﺧﻮﺭﺩ؛ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺭﻓﯿﻖ, ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﯽ..


سارا
ساعت21:54---15 تير 1392
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺭﻓﯿﻘﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺧﻨﺠﺮ ﺧﻮﺭﺩ؛ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺭﻓﯿﻖ, ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﯽ..


سارا
ساعت21:53---15 تير 1392
از بام جهنم خودمان بهشت دیگران را می‌‌بینیم...

آتش دوزخ باشد !

شراب باشد

تو کنار من باشی

و شیطانی که گولمان بزند .....

شب که شد

از بام جهنم خودمان

بهشت دیگران را میبینیم


سارا
ساعت21:52---15 تير 1392
روزگارم این است :
دلخوشم با غزلی
تکه نانی ، آبی
جمله ی کوتاهی
یا به شعر نابی
و اگر باز بپرسی گویم :
دلخوشم با نفسی
حبه قندی ، چایی
صحبت اهل دلی
فارغ از همهمه ی دنیایی
.


سارا
ساعت21:51---15 تير 1392
.

چه عاشقانه به رویت لبخند زدم

و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی …

و این شد

“عاشقانه ی آرام” من و تو

.

.



AMIR
ساعت21:26---15 تير 1392
قطره ای اشک در چشمانم بود ان هم تو گرفتی.



سارا
ساعت17:45---14 تير 1392

گاهی اوقات

شاید تنها شادی زندگی ام این است

که هیچ کس نمی داند تا چه حد غمگینم !
.


سارا
ساعت17:44---14 تير 1392
.
.
.
تمام ترسم از این است ;

یک شب هم که بخواهی به خوابم بیایی من بیدار نشسته باشم …
.
.
.


سارا
ساعت17:43---14 تير 1392
.
با “یکی بود یکی نبود” شروع می شود این قصه …

با “یکی ماند ، یکی نماند” تمام !

یکی من بودم یا تو ، مهم نیست …

مهم قصه ایست که تمام می شود
.
.
.


سارا
ساعت16:40---14 تير 1392
برای بعضـــی دردهـا نــه میتوان گریــــــه کَــرد نـه میتوان فریــــــاد زد

برای بعضـــی دردها فقـــط میتوان نگــــاه کَرد و بی صـــــدا شکست …
.
.


سارا
ساعت16:38---14 تير 1392
.
.
چه رابطه ای است بین گلوی تو و چشمان من ؟

تو بغض میکنی ، چشمان من خیس می شوند …
.
.


سارا
ساعت16:37---14 تير 1392
.

.

چیزیم نیست ،



خوبم !



فقط تو را ندارم …

.

.



سارا
ساعت16:36---14 تير 1392
.
.
چیزیم نیست ،

خوبم !

فقط تو را ندارم …
.
.


سارا
ساعت16:36---14 تير 1392
.
.
.
آرزویش برای من ، شیرینیش برای دیگری …

این است سهم من زندگی !
.
.


سارا
ساعت16:34---14 تير 1392
.
.
نیا لطفا !

میدانم می آیی ،

لبخند نمیزنی ،

میمیرم !
.
.


سارا
ساعت16:34---14 تير 1392
.
.
نیا لطفا !

میدانم می آیی ،

لبخند نمیزنی ،

میمیرم !
.
.


سارا
ساعت16:33---14 تير 1392
.
.
.
خوانده بود :

“زیر باران باید رفت”

فکر می کرد :

زیر باران باید ، رفت !
.
.


سارا
ساعت16:33---14 تير 1392
باید رفت حتی با ترس !

وقتی مطمئن از ماندن نیستی ،

رفتن یقین است …
.


آدم برفی
ساعت12:41---14 تير 1392
ازتوکه حرف میزنم همه ی فعل هایم ماضی اند
ماضی خیلی خیلی بعید
نزدیکتربنشین
دلم برای یک حال ساده تنگ شده.
سلام


مریم
ساعت1:11---14 تير 1392
وقتی دست دختری را عاشقانه میگیری


تازه میفهمی مرد بودن را باید میانِ دستان ظریفِ زن احساس کرد


مرد که باشی


وقتی سرتو رو سینش میذاری


حس میکنی چقدر به زن نیازمندی

و زن چقدر به حس مرد بودنت نیازمنده...


مریم
ساعت1:10---14 تير 1392


گاهی تـــــ ــــــــ ـــــو…..


گاهی یـــــــــ ــــــــاد تو…..


گاهی هم غـــــ ـــــــ ــــم تو….


آخر این “تو” کار مـــ ـــــــــ ــــــــرا تمام میکند…..




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, 10:11 بـ ه دستانــ کاترینا ♥


طراح : صـ♥ـدفــ