سرشارازتو


انتخاب

من وتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 


درست است که تو را ندارم ، ولی لحظه هایی دارم سرشار از تو...

درست است که تو را ندارم ، ولی چشم هایی دارم که به یادت بی اختیار خیس لحظه های با تو بودن می شوند... 

درست است که تو را ندارم ، ولی لبخندهایت که یادم می آید ، شده اند عامل خنده هایی که همه مرا بابتشان، دیوانه ام می خوانند ...



نظرات شما عزیزان:

parya
ساعت13:27---26 مرداد 1392
بـے آنکـﮧ اجازه بگیرב

قــَلبم را اسیر نگاه خویش کرב

و مَـטּ نیز بـے آنکـﮧ بـבانم چرا

چشمانَم را بـﮧ انتظار نگاهَش روانـﮧ ساختم


و פـال بـے آنکـﮧ بخواهم

בر فراقش گونـﮧ هایم را میزباטּ شـَبنم چشمانـَم ساختـﮧ ام


تینا
ساعت17:11---25 مرداد 1392
وای چه وبلاگ قشمگی چه مطالب قشنگی چه آهنگ قشنگی ممنون سر زدی راستی نظرت راجع تبادل لینک چیه؟من که لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی

دختر ایرونی
ساعت21:06---24 مرداد 1392
سلام مرسی ک ب وبم اومدی خیلی خوشم اومد از وبت.خوشحالم که باش و بات آشنا شدم

عسل
ساعت0:02---30 تير 1392
نمی دونم چی بگم ولی من به اندازه ی تو نمیتونم نظر بدم تلاشمو میکنم

عسل
ساعت0:00---30 تير 1392
؟؟؟ موفق باشی مطالبت خیلی زیادست من هر روز 20 تا پست جدید میزارم پس هروز اپم
ولی امروز 30 تا پست گذاشتم امروز مبو درست کردم


آدم برفی
ساعت20:22---17 تير 1392
چراکامنتای من درهم وبرهم شده؟؟!!ینی کارکی میتونه باشه؟نکنه پای مریخی هاتوکاره....؟؟؟؟!!!!
.........................
چیزی را پنهان کرده ای
که تمام دنیاحسودی اش را می کند
ودستهاپرپر می زندبرای دیدنش،
قرار مااین نبود
قرارماچشمهای توبود
هدیه ای برای تمام فصل ها
ودستهای گندمی من،
حالانه تو ازدستهای من تناول می کنی
نه من ازچشم های تو،
وهر روزبه اتفاق غروب
برمی گردم ازمیعادگاه
باسبدی شعر
که ازخیالت بافته ام.



آدم برفی
ساعت15:41---17 تير 1392
گلوی آدمی را
بایدگاهی بتراشند
تابرای دلتنگی های تازه جابازشود.
دلتنگی هایی که جایشان نه در دل
که درگلوی آدمی است
دلتنگی هایی که می توانند آدم راخفه کنند.


آدم برفی
ساعت13:50---17 تير 1392
هنوزنمیدانم
چراعاشق میشویم
وقتی
راههای کوتاهتری
آسانتری
برای خودکشی هست!

سلام


مریم
ساعت10:54---2 تير 1392
3تیر تولد امام زمانه.آرزو کن 10 صلوات برای سلامتی اقامون بفرست .

وبرای 10 نفر بفرست تا میلیونها صلوات نثار اقامون بشه اخر حلقه نباش عوضش تا روز تولدش بهت یه کادو میده .بسم الله شروع کن



سمیه
ساعت12:56---1 تير 1392
روزهایی که بی تو می گذرد
گرچه با یاد توست ثانیه هاش
آرزو باز میکشد فریاد
در کنار تو می گذشت ایکاش


سمیه
ساعت12:55---1 تير 1392
امروز را به باد سپردم
امشب کنار پنجره بیدار مانده ام
دانم که بامداد
امروز دیگری را با خود می آورد
تا من دوباره آن را
بسپارمش به باد


omid
ساعت12:40---1 تير 1392
chashm azizam

آدم برفی
ساعت21:07---31 خرداد 1392
درست است که توراندارم؛ولی نداشتنت عذابم میدهد...

سلام


سمیه
ساعت13:04---29 خرداد 1392
زندگی ساعت تفریحی نیست
که فقط با بازی
یا با خوردن آجیل و خوراک
بگذرانیم آن را
هیچ می دانی آیا
ساعت بعد چه درسی داریم؟
زنگ اول دینی
آخرین زنگ حساب!


سمیه
ساعت13:03---29 خرداد 1392
هَـ ـر روز نـَبوבَنتــــــــــ رآ

بـَر دیـــــــوآر פֿــَـ ـــط مـﮯ ڪِشـَـــ ـــــم

بـــِـبیـــــــטּْ ایـטּْ בیــــ ــــوآر ِ لآمـُـروّ تـــــْـــــــ

בیگــَــ ـــر جـآیـــﮯ بَرآے פֿـَــ ـــط زَבَטּ نـَــ ــــבآرَב!!!

פֿـُــوش بــِـہ פــــ ـــآلِ تــــُ ــــو

ڪِـہ פֿـــیآلِ פֿــُـوבَتــــــْ ــــــ رآ رآפـَــتـــ ْــــــــ ڪـَـرב ے

تَنـہــآ یــِڪ פֿــَــ ــــط ڪِشیـב ے

آنـْﮩـــَــ ــــم رو ے ِ مــــَ ــــטּ


ehsan
ساعت19:16---27 خرداد 1392
مرسی

ehsan
ساعت18:00---27 خرداد 1392
با سلام خدمت شما دوست گرامی
از لوکس بلاگ اثاث کشی کردم به رزبلاگ
توی وب جدید شما لینک شدین
لطفا آدرس جدید من هم لینک کنید
آدرس جدیدhttp://ehsan4118.rozblog.com
باتشکر احسان


سارا
ساعت13:25---27 خرداد 1392
دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم هر روز!
هر روز از تعدادشان کــــــــم میشود!
آخرین باری که شمردمشان
تنها یک دلیل برایم مانده بود..!
آنهــــــــــم دیدن تو بود !!


مهدیه
ساعت11:19---27 خرداد 1392
آدمایی که به جای داد زدن سکوت می کنن ، بالاخره به جای صبر کردن یه روزی در رو باز میکنن و آروم میرن ، جوری که کسی نفهمه . . .


@به منم یه سری بزن، خوشحال میشم[قلب][لبخند]


مریم
ساعت0:36---27 خرداد 1392
ین هفته، هفته ی بهترین دوسته

بهترین دوست تو کیه؟

این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم و بعد ببین چند تا پس میگیری

اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی.

♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥ ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -


مریم
ساعت22:33---26 خرداد 1392
בلــــــَــــــم تــَــــטּـــگـ اَســــــت.....

پـــــَـــرواز مــــے خـــــــــواهــَــــم....

تـــــا کـُــــجـــــایُــش را טּمـے בانـــــَـــم!

اَز زَمــــــیـ טּ بیزارَمـ...


Roya s.b
ساعت9:59---26 خرداد 1392


Roya s.b
ساعت9:58---26 خرداد 1392
گاهی
باید ساکت شوید ، غرورتان را ببلعید و بپذیرید که اشتباه کرده اید
این تسلیم شدن نیست؛
یعنی بزرگ شدن...


سمیه
ساعت16:16---25 خرداد 1392
سلام دوست خوبم...

آپــــــــــــــــــــــم☂☂ ☂☂☂

منتظر حضور گرمت هستم
[گل]


سمیه
ساعت14:56---25 خرداد 1392
رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند



اما همیشه شیرین اند



مثل رویــــای داشتن تـــــــو


سمیه
ساعت14:55---25 خرداد 1392
پشت این بـغض ،

بیدی لرزان نشسته ...

کــــه خیـــال میکرد

بـــا این بـــادهــــا نمیلرزد ... !


سمیه
ساعت14:55---25 خرداد 1392
گو تــــــمــــــام تــــو مال من است

دلم میخواهد

حسادت کنم

به خودم...


سمیه
ساعت14:09---23 خرداد 1392
با یک بغل گل سرخ می‌آیم !
زخم‌های قلبم شکوفه کرده است
اما افسوس
کسی گل‌های مرا نخواهد دید
بهار آمده
همه‌جا پر از گل و شکوفه است ...


سمیه
ساعت14:07---23 خرداد 1392
دور خواهم شد از این خاک غریب
که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه‌ی عشق
قهرمانان را بیدار کند


سمیه
ساعت13:26---23 خرداد 1392
خدایا

از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار.

نگاهی ،

یادی ،

تصویری ،

خاطره ای

برای هنگامی که فراموش خواهیم کرد

روزی چقدر عاشق بودیم....


سمیه
ساعت13:26---23 خرداد 1392
پَــرواز|ڪُـטּ

آنگـونـﮧ ڪـﮧ مـے خواهـے |پَــر بـزَטּ|

وگـرنـﮧ |پَــروازتــ مـے دهنـد|

آنگـونـﮧ ڪـﮧ |مـےخواهنـد !


سمیه
ساعت13:25---23 خرداد 1392
دلتنگی را چگونه
هجی کنم
تا بدانی
چهار ستون بدنم
زیر سنگینی اش
تا خورده است.


سمیه
ساعت13:24---23 خرداد 1392
عزیزم ممنون میشم کامنت های قشنگتو در پست اخرم بزاری مرسی

سمیه
ساعت13:17---23 خرداد 1392
وقتی نگاهــت میکنم زمســـتان را برایم تداعـــی میکنی...

ســپیدی جهـــان را....

انعکاس نـــــور شفاف خورشــید بر روی ســـطوح برفـــی را...

بادهای سـرکش اســـفند را که با خود میبـــرند هر آنچه آلودگیــست

و با خود می آورنــد هرچه روح زندگیست!!!!


سمیه
ساعت12:37---23 خرداد 1392
گلم با افتخار لینک شدی

سمیه
ساعت12:34---23 خرداد 1392

جای خالی ات را...

با فرض پُر کرده ام...

حرامش باد...

... آنکه پُر کرد جای مرا..


سمیه
ساعت12:33---23 خرداد 1392
اسم های مجــازی...تصویر های مجــــازی

مشخصات مجــــازی...و در بین این همه چیزهای مجازی

تنـــها یک چیز حقیقت دارد...تنـــهایی من و



سمیه
ساعت11:49---23 خرداد 1392
گآهــے بـہ جـ ـآیـے مے رِسَــב ...

ڪﮧ آבَمـ בَســتـ بـہ خــوבڪُشـ×ـے مـے زَنـَ ـב ...(!)

نـَﮧ ایـنـڪﮧ تـیـ×ـغ بـَرבارَב رَگـَـ×ـش رآ بــِزَنــَـב ... نـَﮧ

قـِـیـ ــבِ اِحـسـآسَـ×ـشـــ رآ مـے زَنـَב . . . !

سلام گلم ممنوووونم از عطر حضورت...مرسی وبلاگ شما خیبی خوبه گلم


مریم
ساعت10:32---23 خرداد 1392
سلام عزیزم ممنونم اومدی
لینکت کردم


سارا
ساعت16:12---22 خرداد 1392
.
.
.
طنین آشنای برف و باران ببین اکنون صدای برف و باران ،
زلالی و سپیدی درهم آمیخت میان خنده های برف و باران.
.
.


سارا
ساعت16:11---22 خرداد 1392
.
چو کودک زیر باران می دویدم ،

چه نجواهایی که از باران شنیدم ،

من از آیات سبز آفرینش ،

تماشایی تر از باران ندیدم.
.


سارا
ساعت16:00---22 خرداد 1392
.
با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟
این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟
وقتی که می‌بُریم مدام از هم
این عشق نیست، چاقوی زنجانی‌ست
.
.


سارا
ساعت16:00---22 خرداد 1392
آمدن را
از باد و باران بیاموز
رفتن را
از دل ِ من.
.
.


سارا
ساعت16:00---22 خرداد 1392
سلام کارترینا جون

ممنون بابت دعایی که واسم خواهی کرد

مطلبت هم عالی بود به دل نشست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, 15:28 بـ ه دستانــ کاترینا ♥


طراح : صـ♥ـدفــ