طاهاکوچولو


انتخاب

من وتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

بچه هاواسه یه پسرکوچولو40روزه به اسم طاهاکه خونریزی مغزی کرده دعاکنید تازودترحالش خوب شه....من نمیشناسمش ولی همین قدرمیدونم که کسایی هستن که خیلی دوسش دارن وبه دعای همه شمانیازدارن



نظرات شما عزیزان:

رز صورتی
ساعت17:49---3 مرداد 1392
بابت جمله های قشنگت ممنون

رز صورتی
ساعت17:47---2 مرداد 1392
میخواستم تو هم ب بقیه دوستات بگی بیان وبم.نترس نمیدزدمشون

عسل
ساعت0:04---30 تير 1392
مرسی که سر زدی امید وارم تمام مریضا شافا پیدا کنن

Roya s.b
ساعت12:01---29 خرداد 1392
امروز خاطراتت را سوزاندم اما!
بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد؛
اتفاق تازه ای نیست!!
دوباره “دل تنگت” شدم

royaye-roman.blogfa.com


عاشقان عشق
ساعت12:20---18 خرداد 1392
سلام گلم خوبی؟

ممنون سرزدی

خدا همه مریضا رو شفا بده


پارسا
ساعت13:57---17 خرداد 1392
دیگه حوصله ندارم بخدا عزیزم

پارسا
ساعت0:09---17 خرداد 1392
ممرررررررسی امدی

من دیگه حوصله وبلاگ ندارم میخوام حذفش کنم دیگه خسته هستم


پارسا
ساعت15:14---16 خرداد 1392
☆ اے دل لامصب یاد بگیـــ ـــر ☆

☆ اگہ ڪسے بہت گفت دوستت دارم ☆

☆ لُزوما بہ ایـטּ معنے نیست ڪہ... ☆

☆ ڪس دیگہ اے را دوست ندارد ☆


سارا
ساعت15:09---16 خرداد 1392
.

یک شاخه گل سپید تقدیم توباد ¤ رقصیدن برگ بید تقدیم توباد ¤ تنها دلتنگی ست سرمایه من ¤ آن همشب پاک عید تقدیم تو باد



سارا
ساعت15:08---16 خرداد 1392
ﻫﻤﻪ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩﻫﺎ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﻏﺬ ﺑﯽ ﺟﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﻋﻬﺪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﻗﻠﺐ ﻫﻢ ﻣﯽ ﻧﻮﯾﺴﯿﻢ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻋﻬﺪ ﻫﺎﯼ ﻏﯿﺮ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﺎﺷﺪ ﺷﮑﺴﺘﻨﺸﺎﻥ ﯾﮏ آﺩﻡ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﮑﻨﺪ.

.


سارا
ساعت15:08---16 خرداد 1392



غریبه در حال عبور از جاده ای بی انتها بود و زیر لب با خود می گفت: جاده ی بیچاره تو هیچ وقت معنای عشق را نخواهی فهمید و جاده در دل خود گفت: لعنت به این عشق. سالهاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام و برای برگشتنت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی.

.


سارا
ساعت15:07---16 خرداد 1392

.

لازمه ی خوشبختی جذب کردن چیزهای تازه نیست، بلکه حذف کردن افکار کهنه است، افکاری که به هیچ دردی نمی خورند.


سارا
ساعت15:06---16 خرداد 1392
زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشی.

.


سارا
ساعت15:04---16 خرداد 1392
.


دلم که گرفته باشد،باصدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم;چه برسد به مرور خاطرات

.


سارا
ساعت15:02---16 خرداد 1392
.

کاش باران میدانست که گنجشک لباسی برای عوض کردن ندارد !

.


سارا
ساعت14:59---16 خرداد 1392
.

خواستم بگویم کیستم...دیدم نگفتن بهتر است! چه سود آنکه با من نمی ماند.همان بهتر که نشناسد مرا...آنکس که می ماند،خود خواهد شناخت.

.


سارا
ساعت14:59---16 خرداد 1392
رسم زندگی این است روزی کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی به همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده مثل یک مهمانی که به آخر می رسد و تو به حال خود رها می شوی چرا غمگینی ؟ این رسم زندگیست پس تنها آوازبخوان

.


سارا
ساعت14:56---16 خرداد 1392
سلام

مرس کاترینا جونم چشای تو ناز میبینن

عزیز واسه طه کوچولو هم حتما دعا میکنم


غريبه
ساعت12:25---16 خرداد 1392
شلام
منم خوبم توخوبي؟؟؟؟؟
دفعه اول ميام به وبت پس نميخوام بگم كه وبت خوبه و از اين جور حرفاي ناحسابي
فقط فقط فقط مي مي مي خواستم بگم
كه كه كه اگه اگه
بياي باهم تبادل لينك كنيم بازم ميام و نظر خودمو ميزارم
حالا اگه خواستي منو يعني مارو باعنوان
پارس پورتال
و با آدرس
parsportal.LoxBlog.Com
لينك كن وبهم خبر بده تا در اولين فرصت لينكت كنم
فقط پيام خصوصي بزار يادت نره
قربان شما غريبه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, 9:38 بـ ه دستانــ کاترینا ♥


طراح : صـ♥ـدفــ