انتخاب

من وتو

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سلام دوستای گلم یه دوست عزیزازم خواسته تاازشمابپرسم چطورمیشه یه نفروفراموش کرد؟                         خواهش میکنم نظرتونوبگیدشایدباپیشنهاداتون مشکل اونم حل بشه منتظرنظراتون هستم



نظرات شما عزیزان:

parya
ساعت13:35---26 مرداد 1392
من خودم چن وخته دارم سعی میکنم ک فراموشش کنم ودرست وختی ک به نتیجه میرسم اون عوضی با رفتاراش دویاره ....
با اینکه اونم میدونه ک اونو موقع خواستگاری از ی دختر دیگه دیدم ولی بازم دس از سرم برنمیداره حالا شما بگین من باید چیکار کنم؟؟؟؟؟


shayan.7
ساعت3:50---27 تير 1392
به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد؛
به من گفت :نرو که بن بسته!
گوش نکردم و رفتم.
وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم؛ پیر شده بودم !!


با گذشت زمان همه چیز درست میشود اما...!!!!


AMIR
ساعت15:11---14 تير 1392
همیشه "داشتن بهترینها"به آدم غرور خاصی میده....

من "مغرورترینم"چون تو بهترینی..........




پارسا
ساعت19:47---15 خرداد 1392
طعم سیب میدهد لبهایت


و من گناه کارترین آدم زمینم


بهشت همین جاست!


در آغوش تو…


با لب های ممنوعه ات…


علی
ساعت19:14---14 خرداد 1392
سلام ممنون که به وبم سر زدی .... وبت زیباست خسته نباشی...
پاسخ:مرسی که اومدی علی جون..میخواستم بازم بیام تووبت ولی ادرس وبتو درست واردنکردی....بازم بیا خب منتظرتم


omid
ساعت14:07---10 خرداد 1392
هه کاش همه مثه تو بودن مرسی که میای به وبم اجی

omid
ساعت13:52---10 خرداد 1392

matlabe jadidam o daram minevisam bia bekhun


omid
ساعت13:31---10 خرداد 1392

وقتی سرفه ام میگیره اجی همه با یه لیوان آب به سراغم می آن..

اما وقتی دلم میگیره.. همه بیخیالمیگذرن...

ادم چند تا مثه تو تو زندگیش داشته باشه دیگه چی میخواد


omid
ساعت13:23---10 خرداد 1392
na hame mese to nisan ke dorobaram por az adamaian ke mikhan ashke mano bebinan

پارسا
ساعت13:10---10 خرداد 1392
به خاطره عشقمون یه امشبو پیشم بمون.



بزار به هم دیکه بگن



هر چی که میخوان دلامون.



بزار بگم طرز نگات چه جور منو دیونه کرد



یا اون آخرین روزی که، کرد به دلم نگاهی سرد.


پاسخ:داداشی جونم هرکاری میکنم وبت بازنمیشه....دلم واست تنگ میشه


پارسا
ساعت12:59---10 خرداد 1392
و مهتاب را در نگاهم زمزمه کرد

لبهایت خنده را که سال ها در گلو گم شده بود را

در چهار سوی زمان دوباره فریاد کشید

و آمدنت کویر دستانم را شکوفه باران کرد

پنهان کن مرا

در آغوشی که نامش دوست داشتن است ...


omid
ساعت12:55---10 خرداد 1392
fadaye to kash tu zendegim yeki mese toro dashtam khosh be hale unai ke yeki mese toro daran

پارسا
ساعت12:50---10 خرداد 1392
دلم شکست شکست، شکست

این بار حرفام راه نفس کشیدنم رو بست.

صورتم تره تره،تره

بالش شکست دلم، دیگه نمیتونه بپره

آخه چه جور میشه نوشت

وقتی...


omid
ساعت12:46---10 خرداد 1392
kash yekiam bud ashkaye maro pak mikard.
begzarim
in dustet age vaghean un tarafo dus dare pa nemitune faramushesh kone


پارسا
ساعت12:35---10 خرداد 1392
دریای بزرگ یاگودال کوچک اب فرقی نمیکندزلال که باشی اسمان درتوپیداست ....بهترین هاروبرات ارزومندم


پارسا
ساعت10:30---10 خرداد 1392
این پست را ســــــکوت می کنم تو بنویس !
تــــــــو بنویس ...
از دلتنگی هایتــــــ،
از دردهایتــــــ ،
از حــــرف هایت ...
از هرچه دلتـــــ می گوید !
بنویس برایـــــــــم......


پارسا
ساعت0:34---10 خرداد 1392


پارسا
ساعت0:26---10 خرداد 1392
بای شب خوش

پارسا
ساعت0:26---10 خرداد 1392
دلــخــور ڪـﮧ میشَـوَم

بُــغــض میڪُنَـم

مے آیَـم پُــشــت صَفــحـﮧ ے مــآنـیتــورَم

ڪآمنــت میـنــویسَــم وَ صــورَتَــڪ میــگُذآرَم

صـورَتَڪے ڪـﮧ میـخَنـدَد ""

وَ پُــشــتَـش قــآیــم میـشَـوَم

وَ فڪر میڪُنے ڪـﮧ میــخَـنـدَم

وَ بــخـَـندے

اشڪهــآیَم مے آیـَـند وَ مـَטּ

مُدآم بــآ صورَتـَک مَــجــآزے مـیخــَندَم

تــو ڪـﮧ میــخــَندے

بــآوَرَم مــیشـَوَد

شــآد میشَوَم

اشـڪهــآیَـم روے گــونــﮧ ام مــیخـُشڪَــند !!!!


پارسا
ساعت0:15---10 خرداد 1392
من سکوت خویش را گم کرده ام !
ای سکوت...
ای مادر فریادها...
گم شدم در این هیاهو...
گم شدم!
تو کجایی تا بگیری داد من؟!
گر سکوت خویش را میداشتم
زندگی پر بود از فریاد من...


پارسا
ساعت0:05---10 خرداد 1392
ممرسی عزیزم

پارسا
ساعت23:58---9 خرداد 1392
مررسی عزیزم به لطف شم خوبم

پارسا
ساعت23:39---9 خرداد 1392
خوبی گلم

عاشقان عشق
ساعت19:15---9 خرداد 1392
salam azizam merc sar zadi

bazam bia pisham


mohamad
ساعت10:38---9 خرداد 1392
سلام.ممنونم که بهم سر زدی.

در رابطه با سوتاتونم بستگی به طرف داره.سوال اینجاست که میخواد فراموش کنه یا نه؟ اگه نخواد فراموش کنه، گذر زمان چندان تاثیری نداره و اگه میخواد فراموش کنه جمله
پاسخ:مرسی ازنظرخوبت میخواستم تووبت جوابتوبدم ولی قبول نمیکنه...بازم بهم سربزن...منتظرت میمونم


ehsan
ساعت18:33---8 خرداد 1392
نه واقعا وبت خوبه
غمگین بودنشم به بزرگی خودم میبخشم
فقط 2تا کد موزیک گذاشتی همزمان باهم میخونن یکیشو پاک کن
با افتخار لینک شدی


ehsan
ساعت18:05---8 خرداد 1392
ی چیز از قلم انداختم تو وب توهم نیاد
خوب با این وبت همه ی دخترایی که از اول بچگی میشناختم میان جلو چشمم


ehsan
ساعت18:02---8 خرداد 1392
یکم زمان بره
با فکر نکردن بهش
فکرکردن به چیزی یا کسی دیگه(البته اینم پیشنهاد نمیکنم)
شاد بودن تو زندگی
با هرچیز فیلم آهنگ شاد وبگردی البته تو وبای طنز و جذاب مثل وب من
پیدا کردن دوستای جدید
اگر خواست بیاد تو وبم تا با کلی دوست جدید باحال آشناش کنم خودمم یکیش
چت روم آتا http://attachat2.loxblog.com هم خوبه محیطش سالمه


mahdi
ساعت14:42---8 خرداد 1392
ممنون که به من سرزدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, 15:20 بـ ه دستانــ کاترینا ♥


طراح : صـ♥ـدفــ